Defne hanım. Yazınızı ilgiyle okudum ve düşüncelerimi paylaşmak isterim.
Bu kadar yoğun rekabetin yaşandığı...
Milyar dolarlık/ hatta trilyon dolarlık değerlemelerin konuşulmaya başlandığı... Ülkelerin birbirleriyle rekabet etmek için çabaladığı...
Yetenek savaşlarının kızıştığı ve en yetenekli girişimci veya profesyonellerin inanılmaz gelir ve prim paketleri ile transfer olduğu
Şirketlerin 'genel yapay zeka'yı ilk üretmek üzere müthiş yatırımlar yaptığı
Bir dönemi yaşıyoruz.
Amerika güvenlik konusunu umursamıyor.
Çin'in de umursadığını pek düşünmüyorum
En çok Avrupa bu konuyu umursuyor gibi görünüyor
Güvenlik, etik, doğru kullanım tabii ki önemli konular ama bence ikincil konular. Asıl önemli olan bireylerin ve kurumların yapay Zeka araçlarını nasıl etkin bir şekilde kullanacakları. Türkiye olarak da bu konuya öncelik vermeliyiz diye düşünüyorum. Anlattığınız diğer konular birincil konunun içerisinde çözülmesi gereken alt başlıklar.
İkincil önemdeki konuları 1. önceliğe alırsak, devrimi kaçırırız, zaman kaybederiz ve gereksiz bürokrasi yaratırız
Defne hanım. Yazınızı ilgiyle okudum ve düşüncelerimi paylaşmak isterim.
Bu kadar yoğun rekabetin yaşandığı...
Milyar dolarlık/ hatta trilyon dolarlık değerlemelerin konuşulmaya başlandığı... Ülkelerin birbirleriyle rekabet etmek için çabaladığı...
Yetenek savaşlarının kızıştığı ve en yetenekli girişimci veya profesyonellerin inanılmaz gelir ve prim paketleri ile transfer olduğu
Şirketlerin 'genel yapay zeka'yı ilk üretmek üzere müthiş yatırımlar yaptığı
Bir dönemi yaşıyoruz.
Amerika güvenlik konusunu umursamıyor.
Çin'in de umursadığını pek düşünmüyorum
En çok Avrupa bu konuyu umursuyor gibi görünüyor
Güvenlik, etik, doğru kullanım tabii ki önemli konular ama bence ikincil konular. Asıl önemli olan bireylerin ve kurumların yapay Zeka araçlarını nasıl etkin bir şekilde kullanacakları. Türkiye olarak da bu konuya öncelik vermeliyiz diye düşünüyorum. Anlattığınız diğer konular birincil konunun içerisinde çözülmesi gereken alt başlıklar.
İkincil önemdeki konuları 1. önceliğe alırsak, devrimi kaçırırız, zaman kaybederiz ve gereksiz bürokrasi yaratırız